torsdag 5 december 2019

VARDAGARNA RULLAR PÅ

Det är ju inte klokt, imorn är det fredag igen! Just nu ser jag fram emot ett lååångt jullov! Det får väl ändå anses som långt lov när det är mer än hälften av en vanlig semester🙂
Här händer inte för mycket, jobba, äta, träna och sova....typ. Vi hade julavslutning med italiensk mat och julklappsspel på jobbet sen har jag och barnen varit hos vetrinären med ena hunden.
Spännande att vara hos vetrinären tycker Tuva. Oliver ville mest hem. Det blev tratt, antibiotika och smärtstillande till hunden. Han är redan bättre så det är skönt!

Vilket väder det blev igen, grått och slask.... Jag säg denna:
Haha, 2v skulle jag inte vilja vara borta för jag är alldeles för hemmakär! Men just nu skulle jag vilja gå i ide en månad, ide i min egen säng, sova och bunkra värme. Fast det är en himlans mysig månad, på jobbet har jag tagit med ljusslingor och satt i en gren i taket, ljusstakar i fönsterna och ljus på borden, vi julpysslar och kollar kalendern, lyssnar på julmusik dagarna i ända.
Nu ska jag prata lite med mannen innan det är dags för sömn, klockan ringer ju oftast 4.45 och imorn är inget undantag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥