tisdag 15 september 2020

HEJ HEJ

Morn morn, tidigt idag och klockan ringde innan tuppen vaknat! Idag ska jag vara på jobbet i 12 timmar för vi har APT ikväll och jag hoppar in lite extra under dagen och det passar perfekt! Jag har 2 raster på dom timmarna så träningskläderna är på hela dagen, jag ska springa 5km på min sista rast precis innan mötet🙂
I går kväll blev det inte träning när Tuva hade simskola så jag tog hunden med mig när jag kom hem, det var mörkt och alldeles varmt i luften.

Helgen va lugn och skön vi hade vänner här i fredags, i lördags va svärföräldrarna här så nu är både badrummet och takkupan 100% färdigt! Tuva hade en kompis här ifrån sin nya klass och lekte, hon kände ju ingen i klassen sen innan och denna tjejen är typ de enda föräldrarna jag kan namnet på så det var ju lätt att hitta ett telefonnummer annars är det lite bökigt för vi har inte fått klasslista...
 Jag beställde nya löparskor som jag tänkte inviga samma dag meeeen så va de för små! Kollar vidare då jag är lite inne på att byta modell men då är det nog bäst att prova i affär först...
I fredags ställde jag klockan på 4.45 och gav mig ut och sprang, jag var inte riktigt beredd på hur mörkt det var så jag fick ta med ficklampa. Jag sprang i skogen och när jag kommit en bit så såg jag ett par ögon på vägen och sen började jag tänka på att där finns ju vildsvin så det blev bara ett varv sen tog jag grusvägen istället, jag skrämde upp mig själv😅
Men alltså, det är sååå skönt att ge sig ut på en runda❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥