måndag 21 september 2020

SÖMNLÖS

Här ligger jag och inte kan sova... Mindre än 2h tills klockan ringer och jag hade velat vara utvilad för det blir en lång dag.
I fredags var vi i simhallen med vänner så ikväll hoppas jag det ska gå bra på simskolan igen, efteråt käkade vi pizza och det var en perfekt fredagskväll, alla sov gott efter långt bad🙂
I lördags var det bara jag och de små hemma så efter städningen så ringde Tuva och bjöd in sin gudmor på fika, barnen bakade kladdkaka och chokladbollar. Vi gick en runda och jag skulle tävla en gång och springa jämte Tuva som cyklade men det kändes som jag fick håll och kunde inte, det gick aldrig över så jag antar att det är njuren som krånglar. Jag kan inte sitta/ligga på ett visst sätt och jag skulle sprungit en mil idag men efter 10 meter fick jag ge upp och tänkte gått istället men efter 300 m fick jag vända, det var bara att lyssna på kroppen😔
Mitt minsta ❤ som inte är så liten längre, i oktober fyller både Tuva och Oliver år.
Jag ska försöka sova lite nu eller åtminstone blunda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥