måndag 28 september 2020

HELGEN BEHÖVER VARA EN DAG TILL IBLAND

Måndag igen och denna helgen fanns ingen tid för att bara ligga i soffan och pilla navelludd. Jag skulle behövt en extra dag ledigt för att inte göra ett jota.
I lördags åkte vi till Växjö för mannen skulle kolla efter en jaktbil, det gick många timmar innan han till slut bestämde sig för en som vi hade med oss hem. Tuva fastnade för fåglarna som de hade i bilhallen så nu önskar hon sig det när hon fyller år....
Dessa tyckte hon om.

När vi kom hem blev jag akut trött så jag somnade direkt och sov 30 min sen va det bara upp och iväg till vännerna i Loshult på middag.

Igår morse skulle Tuva rida hos en vän så jag passade på att ta min joggingrunda under tiden
Härligt väder och både mamman och dottern är nöjda🙂
På eftermiddagen åkte vi ner till Skåne och svärföräldrarna för att fira födelsedag. Någon granne har hästar som vi klappade.
Det bjöds på smarrig tårta😋

Nu är vardagen tillbaka och rullar vidare med jobb och simskolan om nån timme. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥