måndag 7 september 2020

MÅNGA SKOGSTURER

Upp och hoppa tiiiidigt idag men skönt att få en timme ensam innan resten vaknar! Nu är vi tillbaks i vardagen efter 2v hemma och vi har varit ute och gått huuuur mkt som helst! Både vi och barnen är ju riktiga utemänniskor och helst plockar vi ju kantareller. Den första tiden cyklade Tuva och Oliver åkte vagn och när Tuva var så himla dålig fick hon åka vagn och då hade ju Oliver lärt sig cykla. Vi har en gammal vagn som vi fått av en väns svärmor och ibland har jag tänkt att jag skulle vilja ha en liten smidig vagn en sån där "modern" vagn men det blir nog snart ingen som åker vagn här mer. Men om jag nånsin skulle behöva en vagn så skulle jag vilja ha en sån här;




Visst är den fin? En vagn från Britax premium line som är liten och smidig. En sådan vagn är ju perfekt i städer, affärer och jämna vägar. Hjulen går säkert låsa så den hade förmodligen funkat på våra grus/skogsvägar med. Vagnarna utvecklas ju i rasande tempo tycker jag både med stötdämpare och andra finesser. Jag hade aldrig kaffehållare tex haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥