tisdag 1 september 2020

VI VABBAR VIDARE O NYTT BADRUM

Ja vad ska man säga, jag är hemma och vabbar fortfarande + att jag själv är krasslig... Tuva har varit så dålig så jag har aldrig sett något sånt innan, hon har inte kunnat gå, nästan som förlamad och då har hon en inflammation i höften + 40°c feber på det. Lilla hjärtat men idag är hon betydligt bättre och sååå glad hon blev när hon provade om hon kunde cykla igen. Hon är inte 100 i gången än så hon är hemma iallafall imorn med.

Oliver är en riktig piggelin men han är hemma med oss andra för inte sjutton skjutsar jag iväg han när vi är hemma, han längtar och han säger "jag saknar förskolan". Den tiden kommer snart igen! Igår när han var ute så höll han på att greja med Tuvas cykel så jag bad han hämta sin så kunde jag putta runt han lite tänkte jag. Han har inte nått ner till pedalerna i sommar men nu gjorde han och han trampade iväg😀 Så snopen jag blev för inte trodde jag att han kunde cykla haha. Så han cyklande 6km igår och så satte vi Tuva i vagn.
Sen måste vi ju stanna och titta på allt spännande längs vägen så det tar ju sin lilla tid🙂

Nu har vi snart haft badrummet i 1 vecka och vi älskar det.
När det precis var klart så såg det ut så här:
Älskar det!! Golvvärmen ska bli skön i vinter.

Vi lunkar på här hemma och jag är glad så länge det är fint väder för vi ju ute hela dagarna om Oliver får bestämma..

4 kommentarer:

  1. Wow så fint badrum!!! Du skulle ju höra av dig när de va färdigt!!!
    Stackars Tuva krya på sig kramar i massor 💓

    SvaraRadera
  2. Åh stackars Tuva ett räligt virus hon fått. Många som är förkylda nu har jag hört, ofta när skolorna startar alla möts igen och är mycket inomhus i skolsalen. Oliver han är ju för duktig, så liten och cyklar.
    Jättefint badrum ni fixat.
    Må väl och Krya på dottern och dig själv. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är många som är sjuka nu:(
      Jag jag blev riktigt imponerad av att Olivef kunde cykla :)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥