fredag 4 september 2020

LITE NYTT I HYLLAN

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Eleven SE

Hoppas ni mår bra i dessa tider, jag är dunderförkyld (har gjort coronatest och hade det inte) så vi är fortfarande hemma, Tuva har gått till skolan och det går bra. Det där coronatestet var ju riktigt obehagligt och där och då tänkte jag att det gör jag aldrig om men visst skulle jag bli så här snorig o dan igen så skulle jag ju gjort det en gång till men topsen genom näsan var inget vidare.

Oliver vill cykla hela dagarna så det är ju bara att hänga med😊 Vi tar med Tuvas cykel när vi kör till skolan sen hämtar vi Tuva cyklandes men hon vill ju göra det nästa vecka med men det funkar inte när jag jobbar.... Det skulle jag aldrig hinna! 

Här har annars varit en lite turbulent vecka men jag och Oliver åkte in till en av skolorna på ett möte som tur va slutade bra så just nu känns det jättebra men jag tror nog att jag får bli "en morsa på stan" snart! Inte lätt med tonåringar.... Tur jag har bra föräldrakontakt med h*ns vänner.

Idag fick jag ett paket från Eleven SE med grejer från Rituals, nu när vi har nytt badrum så har jag börjat samla på mig lite därifrån.
Det senaste i denna hyllan är ansiktspeelingansiktstvättdagkrämfacemistnattkräm
Här är lite nytt till bla; duschkrämduscholja, scrub och schampo. Handkräm har jag ju hur många färger som helst ur olika kollektioner så gott som alla luktar ju gott :)

Nu är det dags att sova imorn är ju dags att vara hyfsat pigg och alert, jag har börjat lyssna på en podd som är väldigt motiverande till att springa, en av de springer maraton och den andra sprinterlopp. Det kan väl inte vara så farligt att springa till snorande, täppt näsa med nysningar? Inget halsont just nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥