onsdag 13 januari 2021

ÄNNU MER SNÖ OCH LITE TRÄNING

 

Gu va det snöade idag över lunchen. Jag gick på min rast och var helt blöt om byxorna när jag kom in och alldeles full av snö. Det kom ca 1dm på de timmarna medans det inte kommit ens hälften hemma.

Sååå roligt det var att få komma tillbaka till jobbet och träffa alla barnen! Inte ett enda blev ledset och de är så kramgoa❤

När jag körde hem igår intervjuade de en doktor som höll på med benbrott och sånt och tyckte inte att man skulle utsätta sig för sådant som kunde orsaka skador, tex åka skidor, springa mm. Så då bestämde jag mig för att ta en extra vilodag men idag när jag kom hem var jag bara t v u n g e n att rensa huvudet så jag gav mig ut på 7km. Det var både mörkt och halt men det gick finemang. Jag funderar på om jag ska ta upp min hemmaträning igen, jag körde ju mammafitness innan och var uppe tidigt 4 dagar i veckan för att träna innan jobbet. Jag har alla träningsupplägg nedskrivna och redskapen så det är ju bara det att jag ska göra det med. Jag kanske börjar nästa vecka😉

Vi har börjat gå med alla hundarna på kvällarna när de små barnen sover. Vi går en liten runda på 2,5km och det är rätt lagom innan läggdags. Då fastnar vi inte framför tvn🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥