måndag 18 januari 2021

LÖPNING OCH SKRIDSKOR

Nu sitter jag och pustar ut för jag har varit ute och sprungit intervaller. 7,2km med 4,5min intervaller med fartökningar i varje block (4 block). Häääärligt!! Imorn har vi apt så jag jobbar prick hela dagen så jag har 2 raster, 1a går jag 3km på och den andra springer jag 5km.

Igår var vi ute vid en damm så barnen fick åka skridskor. Jättefin is men Oliver hade lite väl stora skridskor så det gick inte så jättebra.

När jag fotade så såg jag att jag glömt ta på Tuva hjälmen men sen åkte den på direkt😅
Max stannade kvar och pilkade och fick en gädda. Vi andra åkte hem för jag skulle köpa ingredienser till mannens födelsedagsmiddag. Jag fick ett recept av de vi åkte skridskor hos och hon sa att barnen älskade det och det gjorde alla här med😋 Max gjorde äppelpaj till efterrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥