fredag 8 januari 2021

SISTA LEDIGA VARDAGEN

 

Alltså huuuur fint är inte detta🙂 Jag drog Oliver I snowracern så sa han Älskar du snö mamma? Jaaa det är så fint, inne i byn är det säkert inte lika vitt här men här i skogen är det sååå fint❤

Igår var 1a gången jag körde bil sen operationen och då körde jag till Växjö. Jag körde Thea till tandläkaren och så hade jag lovat barnen MC Donalds så vi tog en drivein. Jag blir lika förvånad varje gång jag ser att det är så mkt folk vid affärerna så det är ju inte konstigt att smittspridningen inte avtar!

Idag är sista lediga vardagen för min del för på måndag börjar jag jobba igen efter 2,5 månader hemma.... På tisdag börjar skolorna så nu blir det allvar igen. Oliver är väl den som är lyckligast för nu kommer han träffa sina kompisar varje dag igen, sooom han längtar. Så idag tar vi vara på dagen och är väl ute i snön så fort det blir ljust ute❄

2 kommentarer:

  1. Vackert hos er hos oss är det blaskigt, när det ligger så där tycker även jag det är fint. Skönt du är så pass pigg efter en sådan operation, kanske inte så konstigt du är så med skrivningen de har ju varit inne i ditt huvud, så otroligt vad läkarna de kan beundrar de alla. Jaså där är så pass mycket folk, tycker på vår kant är det inte så mycket. Jag är inne snabbt och handlar och får va ärlig jag känner en viss stress känner mig svettig när jag kommer ut. Men tycker folk är vänliga och håller avstånd det är skönt. Trött på C skulle vilja kunna trolla så det är vips borta.
    Ha en fin helg. Må väl. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker med att läkarna är fantastiska! Att de lyckas för det var som doktor Johan sa, 1mm och det kan vara ren livsfara.
      Jag beställer alltid mat på maxi här, jag går bara in om jag ska hämta ut ett paket eller behöver komplettera något men det är inte ofta.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥