söndag 17 januari 2021

GODMORGON

Idag hade jag velat sova liiite till, Tuva väckte mig 5 så då la jag mig på madrassen på hennes rum men hon somnade ju aldrig om så jag sov inte jättebra. Oliver ville prompt att jag skulle upp innan 7 så det var väl bara att gå upp då... Mannen var redan uppe för han är och jagar nu men då hann vi ju ge honom 2 av presenterna för han fyller år idag.

Igår var vi en sväng i skogen för att mata grisarna och kolla lite spår. Vi hade med oss varm chokladmjölk så vi kunde fika lite.

När vi kom hem så tog jag med mig Maister och sprang 1 mil för jag kan ju inte ta mig iväg på min söndagsrunda idag. 
Barnen vill gärna åka skridskor så vi funderar på att åka ut till Max kompis och åka på deras damm. Jag tror vi har skridskor till Oliver med eftersom Max har önskat sig skridskor varenda jul så vi har nog i alla storlekar...

2 kommentarer:

  1. Va tös sprang du så långt, men hum hum skulle inte du ta det lite lugnt haha. Vi har också snö vackert men jag är livrädd för att falla, har ju ett brutet ben sen tidigare och de är lite knas ibland. Härligt och gå upp tidigt man får så mycket gjort, och snö är underbart för alla de som vill åka skidor pulka och annat som roar det unnar jag folket, själv ser jag fram mot en ny vår!
    Ha en fin start på veckan. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo men jag tar det lugnt😉
      Ja det är lite otäckt med all halka men fint att titta på

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥