tisdag 20 april 2021

ÄNTLIGEN I FAS

Nu har jag kommit i fas igen känner jag, förra veckan jobbade jag över en hel del och jag kände mig sur och tvär hela helgen. Igår var jag inte utvilad överhuvudtaget och det var bara på det igen. Men nu, nu känns det helt ok igen🙂 

Ikväll var jag ute och sprang 7km när barnen lagt sig, SÅ HIMLA HÄRLIGT i detta väder! Det är ju ljust tills jag kommer tillbaks men jag har gärna Maister med mig. 

Hittade denna bilden från ett par år sedan och jag saknar ju mitt hår lite, tänk att bara kunna fläta det igen. Snart snart😉

Idag satt vi ute och åt middag för första gången i år, vi fick ju passa på innan det ska bli regn och rusk igen. Barnen älskar ju att sitta ute och äta så de skrek glädjetjut när vi frågade om de ville. 
Nu ska jag öppna boken och njuta av mitt goa täcke.

1 kommentar:

  1. Ja låt håret växa du hade en lång fläta, mitt är midjelångt alla säger det är väl svårt och sköta men icke det är bara och tvätta och fläta sen är det lockigt dan efter. Håller med om vädret det är så skönt den bästa tiden har vi framför oss slippa tjocka jackor mössa och vantar.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥