tisdag 27 april 2021

VAB

Jag måste säga att den här vabben som kom nu gör mig rätt gott😉 Jag är hemma med en förkyld gosse så det är ju inget fel på hans energi, vi cyklar och tittar efter myrstackar och ”fiskar” i bäcken och upptäcker naturen. Thea hade hemundervisning idag så Oliver var hemma när jag lämnade Tuva och hon hade cyklen med sig så när jag skulle hämta henne sprang jag till skolan och så sprang/cyklade vi hem tillsammans. Genom skogen är det ju ca 3,5km så det är perfekt. Jag hade hoppats på att vi kunde cykla både morgon och eftermiddag imorn men hon ville hellre åka bil lät det som.

Överallt är det hav av vitsippor och det är verkligen vår! Soliga dagar om än kalla.... I helgen var vi vid havet och njöt av vädret hos vänner.

Väldigt skönt speciellt när vi satt i lä, då fick vi lite färg i ansiktet med.

Nu ska vi gå en runda med hundarna, perfekt när barnen sover och ett stort barn som alltid bor här och har lite koll😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥