fredag 30 april 2021

VACCINATION OCH ÖVERNATTNING

Idag när jag kom hem låg det ett brev från Region Kronoberg, jag trodde ju garanterat att det skulle vara från mammografin för andra jag känner har fått en kallelse så fort de fyllt år men jag har inte fått än. Inte nu heller, det var att jag skulle vaccineras mot Covid-19 för jag är i riskgrupp. Jag säger inte nej utan ringde vårdcentralen direkt och satte mig i kö så nu väntar jag bara på att de ska ringa upp🙂

Idag har jag jobbat och vi hade teckenspråk, alltså det är fortfarande lika roligt och Oliver frågar ofta hur man gör olika tecken. De har ju TAKK på förskolan och det skiljer ju sig en hel del. Kan jag inte det han vill lära sig så ska vi kolla på appen🙂 Det börjar bli avancerat nu och vi har gått halva kursen snart så undra hur mkt vi kan sen😉 Just nu lär vi oss att berätta sagor så jag kan 3 olika.


Oliver jag bjudit in sin pappa att sova över hos honom inatt så igår städade vi hans rum riktigt noga, vi sorterade och städade precis allt. Så inatt ska mannen sova på hans soffa❤️ 

När vi grejade så insåg jag att han hade julgardinerna kvar så de måste vi byta snart🙈 
Nu behöver jag lite sömn för imornbitti kommer grannen och ska hjälpa oss att ta en stor björk då vi vill ha lite mer kvällssol🌞 Innan han kommer ska jag ut och springa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥