lördag 24 april 2021

ETT STYCK BLÖTT BARN

Wohoooo sol och hyfsat lite blåst, det är annat mot blåsten i veckan, suck! 

Idag när Tuva var på gympan hade jag Sune med mig och sprang med och han håller ju på att ta livet av mig, vi kom 1.5km längre på samma tid än när jag springer med Maister... Sprang 9.5km på under 5min/km. 

Vi har varit ute och barnen har cyklat och lekt varje eftermiddag så denna veckan har vi sovit otroligt gott🙂 Igår när vi ätit pizza skulle vi gå en runda med hundarna allihop och barnen vill ju alltid ”fiska” i bäcken men igår trillade Oliver i. Vi stod ju beredda på det och vi hoppas att de aldrig går till vatten själva för det kan ju sluta illa! Så han kan gott bli lite skrämd med😉 Men vi gick hem och slängde in allt han hade på sig i tvättmaskinen och han själv åkte i badkaret.

Först var jag och Oliver ute på en egen runda och det börjar verkligen bli grönt och fint nu🙂
Idag ska vi njuta av solen 🌞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥