tisdag 22 mars 2022

HOS DOKTORN

Idag var jag hos doktorn, jag tog lite prover, diskuterade lite och jag fick en tid till ortopeden och då blir det 2 kortisonsprutor. Jag fick medicin ifall det är inflammation i lederna, har kollat till mina provsvar men det säger ju inte mig så mycket…. Jag får vänta på att doktorn hör av sig så får vi ta det därifrån. 

Jag hade glömt både körkort och pengar så jag kunde varken legitimera mig eller hämta ut medicin så när jag kom hem så tog jag cykeln och cyklade 11km. Hämtade medicin och handlade lite som fick plats i korgen. Jag får väl börja med alternativ träning tills jag kan springa igen. Cykla är en bra grej🙂


2 kommentarer:

  1. Va försiktig med träningen nu med inflammationer i leden. När du fått cortisonsprutorna så vila så det gör nån nytta. Inflammationer är just det som jag har i mina leder inget och leka med och inget kul alls. Just nu härjar det i min kropp ont överallt, vädret växlar för snabbt från varmt till svala nätter. Önskar en skön och varm vår och en vacker sommar.
    Krya på dig/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får du cortisonsprutor? Gör det ont? Kan du inte bli av med det?

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥