måndag 28 mars 2022

TRÄNING OCH DE SMÅ LIVEN

Sista veckan i mars, hur är det möjligt? Idag har det blåst som tusan men förra veckan var ju underbar🌞 

Jag kunde inte hålla mig från löpningen så jag har varit ute idag igen, livepassen går ju att lyssna på i efterhand så ikväll körde jag det som var i lördags. Det var jobbigt😅

Igår var jag och köpte hönsnät till kaningården ute så nu har Amadeus fått flytta ut om dagarna så sover han inne på natten. Han tyckte det var lite konstigt och få massa blåst i pälsen men han undersöker och hoppar runt. Den andra kaninen ska få vara där ute med lite då och då, men inte samtidigt. Den är ju så himla rädd men hon har nog fått syn på Amadeus så nu har jag sett henne sitta ute och spana lite på honom. Men Amadeus är verkligen en minivariant av katten Pym😅
Två lurviga yrväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥