onsdag 23 mars 2022

RIDSKOLA

Ska man längta ihjäl sig? Usch, jag tycker jag (och många andra med mig) gör inget annat än längtar till fredagar…. Det hade varit skönt och jobba 4 dagar och ledig 3! Jag jobbar 100 denna terminen för att känna på men jag får se till hösten. Jag vet varken ut eller in just nu.

Efter jobbet på onsdagar är det ridskola så det är hem och byta om och åka. Mannen var på utbildning idag och slutade lite tidigare så vi hann till och med äta innan vi skulle åka.

Idag blev det en runda i skogen och det är ju sååå mysigt❤️
9 barn va det i gruppen idag så det gäller ju att hålla takten. Tuvas nuvarande häst har ett föl i magen så hon ska åka hem snart. Så himla mysig men nästa gång är det byte av häst tro jag🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥