söndag 20 mars 2022

PJU, FULLT UPP

Jag skäms, jag har inte skrivit på typ 1 vecka… Undra om jag kan hålla om jag säger att jag ska försöka skriva något varje dag denna veckan. Jag kan inte lova men jag kan försöka😅

Just nu sitter jag i kiosken på Max innebandymatch så då kan jag skriva lite emellanåt så nu kanske jag kan få till det😉 Än så länge leder de med 3-0.

Thea har stått här och lekt med sin kamera, hon hade studiedag i fredags så hon kom i torsdags.

Jag har haft vila i 1v från löpningen för att se om det gör skillnad men det va det inte! Jag hade så ont så jag knappt kunde gå efteråt igår. Det var livepass med intervaller och jag hade Sune med mig och han gillade ju de snabba 30 sekunderna men guuuu vad ont jag hade! Efteråt gick det upp så jag hade ont i ländryggen men det gick över inatt efter Alvedon. Men benet det är som det är. Jag var hos sjukgymnasten i veckan igen och han kunde tyvärr inte göra mer så han bokade en tid hos doktorn i veckan. Jag vill fasen inte ha det så här hur länge som helst.

Igår efter löpningen så var det dags för barnkalas för Olivers del, vi åkte ut dit där Tuva rider för deras gosse fyllde 5. Korv, fika och fiskedamm så barnen var helnöjda.

Så söta cupcakes men barnen ratade toppingen….

Sen hem och städa för lite senare skulle vi till Loshultarna och fira deras dotter som fyllde 18❤️ Så stora barn vi har fått!

Nu står det 9-8 till Älmhult och det är några minuter kvar och sen blir det hem för om 45 minuter kommer gästerna för vi ska fira Max i efterskott. Sen ska han hit ikväll igen på prisutdelning och Thea ska med tåget till Kalmar. Imornkväll när de små sover kan jag se mig själv sitta hel apatisk i soffan och bara glo rätt fram🤣

1 kommentar:

  1. Hemskt med värk, idag har ju otroligt ont i hela kroppen så jag mår illa av det. Hoppas de finner vad som är felet så du får rätt behandling. Krya dig och Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥