torsdag 31 mars 2022

DUKTIG TJEJ OCH TRANSPORTLÖPNING

Igår var jag så stolt över min lilla tjej så jag höll på att spricka🙂 Min blyga tjej som haft hjälp av en tjej i stallet som gått med henne under lektionerna men igår fick hon hjälpa en annan. Tuva ville att jag skulle gå bredvid henne men inte hålla så jag gjorde det. Helt plötsligt sa hon att jag kunde sätta mig på läktaren så då satt jag och tittade när hon travade och klarade sig galant på egen hand❤️ Hon blir modigare för varje gång.

Vad gör hon annars då? Går ner i split - vaaarje dag😅 Det gör ont i hela mig när hon hoppar ner….. Hon är vig hon!
Idag hade jag ett livepass nu på kvällen istället för på lördag så då passade jag på att ta en transportlöpning på 15km, jag skulle hämta bilen på verkstad. Mitt i passet loggade jag in på intervallerna så det var ju definitivt roligare att ta sig fram. Men nu, fy fasen vad dåligt jag mår. Jag har såååå ont i magen och ibland känns det som jag ska spy. Min kropp gillar inte riktigt denna streckan, runt 10km är mer lagom. Ett maraton är med andra ord ingenting för mig. Jag har lagt mig och hoppas jag kan sova inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥