söndag 1 januari 2023

1 JANUARI 2023

God fortsättning. Hoppas ni hade en fin nyår, vi hade det väldigt trevligt. Efter fyrverkerierna somnade jag med Oliver när vi läste saga. Sen vaknade jag väldigt pigg och glad på morgonen.
Vi fick varm choklad till frukost.
Jag är inte mycket för fyrverkerier så jag håller mig helst på avstånd.

Efter frukosten packade vi ihop och körde hem. Packade upp grejerna sen gick jag och mannen en runda med hundarna. Direkt efter tog jag Sune med mig och Tuva på cykel sen gick vi 1 mil, vi blev aningens blöta i regnet de första kilometrarna men sen var det bara skönt.
Ikväll har vi sett nya Beck men det ska bli himla skönt att krypa ner och läsa lite innan jag faller i sömn, vilket brukar gå ganska fort😊

2 kommentarer:

  1. God fortsättning till dig och din familj. Är fortfarande sjuk i flunsan så dryg alltså, men så många som har den här vinterflunsan, den är smittosam. Du har väl haft den tycker jag läst det? Du är helt otrolig på motion, härligt.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning till dig med, hoppas verkligen att du mår bättre♥ Jag fick lunginflammation till slut men ja, jag var dålig....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥