onsdag 4 januari 2023

REGN REGN REGN

Lillördag och mannen jobbar imorn med sen gör han oss sällskap och va lediga de sista dagarna innan jobbet börjar igen. Jag håller i mina rutiner med träningen och har sprungit nästan 1 mil idag men igår gick jag samma runda med Maister. Om allt detta regn hade kommit i snö, snacka om att det hade varit vitt isåfall😊 Herregud vad det regnar, heeelt otroligt! Regnet hindrar inte min löpning men jag känner att jag måste ta tag lite i mina hudvårdsrutiner med. Innan hade jag en dag i veckan med peeling, inpackning och grejer men jag ska börja igen. Å uppdatera badrumsskåpet! Såg lite bra att ha grejer idag. Jag har gjort en hudanalys för några år sedan men jag tror jag ska göra en igen. Smidigt att kunna göra över nätet😊

Idag har jag och Tuva varit och handlat och sen va vi tvungna inom jobbet och hämta en datasladdsladdare för på måndag ska vi ha studiedag och vara i Osby så jag hade tagit hem datorn men trodde att min laddare skulle passa… Efteråt hämtade vi upp hennes kompis som följde med oss hem och efter en stund kom min kusins fru och lämnade av ett barn så då fick Oliver med en kompis. Annars är det Tuva som lekt varje dag och Thea har varit iväg med en kompis också. Inatt sover hon borta så det är bara lilla familjen hemma. 

Den här pajasen har varit med mig ute och gått och hjälpt grannen ta in tidningen. 


1 kommentar:

  1. Vilken fint foto på Oliver han är ju så cool och hunden så vacker. Jag har fortfarande det där viruset med illamående till på köpet. Minns ju nu att du var så sjuk i det men det går väl över så småningom. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥