söndag 8 januari 2023

DAGS ATT FÖRBEREDA FÖR JOBB

Fy sjutton så blöt och kall jag är, jag och Maister sprang 14km i regn. Nu har jag lagt i lite hårfärg och så har jag färgat ögonbrynen så jag gör mig redo inför jobb imorn😅 Nu ser jag fram emot en vårtermin där våren kommer med värme snarast men jag tror ju det kommer komma mer snö innan mars i och för sig. Vi fick ju snö för någon dag sedan men det regnade ju bort lika fort.

Max friterade mozzarella cheese sticks så himla gott.
Igår va min kusin med familj här och Tuva hade sin kompis + Thea hade sin kompis här, han var förövrigt himla gullig och trevlig! Ett + är ju att han har körkort😉
Nähe dags att duscha ut håret, läsa igenom uppgifterna tills imorn sen är vi ett par stycken som ska prata via Messenger sen och försöka på oss att förstå uppgiften tillsammans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥