söndag 23 oktober 2011

SÖNDAG

Vi skulle bara cykla bort till ett par vänner som Joppe känner från låångt tillbaka och låna en X-box. Det är dom som pratar engelska, jag har ju berättat om det förr ;-) Vi satt där och pratade ett par timmar. Sen undrade de vad vi tänkt äta och vår tanke va att beställa hem Thai. Men det gjorde vi allihop så vi satt hos dom och åt. De blandade ett par drinkar. Nån med Xante päron, den va god!! Annars är jag ju inte mycket för sånt där. Fick en drink med absolut som smakade kaffe, en sån gick bra men inte mer. Men svengelskan gick ju någorlunda ok. Det va en gång vi gapskrattade för varken hon eller jag förstod vad jag sa... Vi satt där ändå några timmar för sen ville jag hem och sova.

Klockan ringde 9 nu för vi ska snart ut och träffas vid förrådet. Det är höststädning här i området. Vi va med på vårstädningen med men det är ändå rätt trevligt och komma ut och träffa alla här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥