söndag 23 oktober 2011

PÅ TAL OM INGENTING

Jag kom precis på en sak... Våra telefoner blev ju knäppa här förra veckan, eller Joppes blev knäpp och ringde upp min och va i samtal med min, fast min telefon va av och de låg jämte varandra. A, och i fredags ringde min telefon och jag svarade. Hörde Skrutten som babblade en bit bort så jag trodde det va han som ringde upp och ville prata ;-) Men jag la på så skickade jag ett sms till svägerskan och frågade om hon ville nåt eller bara så hon visste att Skrutten lekte med hennes telefon och ringde upp mig. Men ne, då hade hon varit inne i ett rum, Skrutten i köket och telefonen i ett tredje rum.... Hur kan det bli så? Kan verkligen telefoner bli så konstiga och få spratt och ringa upp ibland? För ingen hade ju varit i närheten av hennes telefon och hade kunnat ringa upp!! Nog för att de har spöken i huset men inte kan de väl ringa? Å vad jag vet så har vi inga spöken här så våra telefoner fick med nåt konstigt spratt. Jag kan inte fatta hur det blev så iaf. För på min telefon står det att hon ringde 21 okt 11.14 på hennes står det inte att hon ringt upp mig alls....
Någon som har en bra förklaring??? För jag har det inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥