onsdag 19 oktober 2011

EN TELEFON SOM ÄR I SAMTAL UTAN ATT DET RINGT

När det väl var uppehåll i allt regnande begav jag mig ut på en powerwalk. Skönt att få lite luft :-) Först ringde 3 och då sa de att jag jag varit kund så länge så jag får 20% rabatt på mitt abonnemang i 9 månader :-) Jag får när som helst avbryta det men det ska jag inte göra förrens jag förlänger abonnemanget och behöver en ny telefon. Så jag tackade för rabatten!! Sen pratade jag med Joppe en sväng, sen mötte jag kusinen som tutade på mig. Jag gav henne onda ögat och sa till henne tuta inte på mig jag får hjärtinfarkt haha. Sen pratade jag med svägerskan. Jag hann inte mer än innanför dörren förrens det blev bäckmörkt och började regna. Å det verkar ju inte sluta, det regnar massor. Men lite mysigt är det allt, jag älskar mörkret om kvällarna för då kan jag tända alla mina doftljus :-)

Joppe skulle uppdatera sin iPhone med innan och rätt som det är börjar den lysa och så stod det att jag ringde. Eller det va öppnat som om vi redan pratade. Det stod att han kunde avsluta. Men min telefon låg jämte - orörd!! Jag fattar ingenting. För jag kollade min telefon och mitt sista samtal har gått till svägerskan. Märkligt.

Nu ska vi göra stekt fläsk med löksås, mumsigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥