onsdag 12 oktober 2011

NÖTTER OCH TE

Sitter, eller snarare ligger, i soffan och kollar på 112. Åt lite ugnsbakad camembert innan. Jag har blivit en riktig ostälskare :-) Nu är det te med honung och ingefära och en skål nötter som gäller. Lite solrosfrön, gojibär, och olika nötter och russin. Måste ha något att tugga på... Te behöver jag för min förbaskade hals. Hosta och skit. Hes är jag med så det är tur det är "jaktvila" i ett par dagar nu.

Jag och barnen har tränat dubbelpass med Paolo Roberto nu ikväll. Men idag körde jag lite stretch!! Behöver inte mer träningsvärk nu innan fredag ;-)
Nu ska jag iallafall inte resa mig mer förrens jag ska in i sängen. Det är ju Bron och Efterlyst sen. Får se vilket vi ska kolla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥