torsdag 20 oktober 2011

HEJ HEJ

Go kväll i stugorna. Jag har varit på ett spinningpass och sen kollade jag på Du är vad du äter. Sen va det en grej som skulle fixas med Google och jag försökte och försökte men då är det ju tur att jag har min Madde haha. Hon fick hjälpa mig och det gjorde hon så gärna (sa hon). Jag plockade fram lite ost, köpte ju ny idag när jag va och handlade. Började med den som det va purjolök på, då är de bara de goda kvar sen ;-)
Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite. Måste bara ha ett par chipsbitar först.... bara några få. Jag hade aaaaaldrig kunnat sluta med chips, det finns ju inget godare ;-) Jag ska köpa med mig en påse tills imornkväll, då ska vi iväg och grilla. Nehe, svammel svammel, sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥