lördag 22 oktober 2011

USA

Sitter och drömmer mig bort till shoppingen i USA. Jag börjar bli orolig för lasten och började fundera. Ska åka ner med det nödvändigaste i resväskan och kommer fylla den där nere. Joppe sa att vi får ha 23 kilo var och det blir ju ändå 46 kilo och sååå många kilo kläder kan vi ju ändå inte köpa??? Men jag ska ju köpa schampo, balsam, inpackning och smink med ;-) Å vad jag längtar!! Jag har aldrig åkt på sån här shoppingresa förr men nu ska jag!! Träna på hotellets gym om dagarna och gå i affärerna runtomkring. På kvällarna ska vi åka till outleter och skjuta på skjutbana. Ååååå jag längtar!! Precis innan jul och all belysningen är uppe. Mmmmm myyyys!!

2 kommentarer:

  1. Åhh vad avundsjuk jag blir...
    Skulle oxå vilja göra en sån resa en gång ;)
    Hoppas du hittar massa fint till dig.
    Ha det bra!
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  2. Haha jag är precis i de tankarna nu! Vi åker till Miami över nyår och min shoppinglista börjar bli för lång redan. Men USA har ju så mycket mer att erbjuda än shopping :)

    KRAM

    Ida & Nike

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥