onsdag 26 oktober 2011

BARNVAKTER

Ikväll har vi passat Joppes systerdotter. Systern ringde en timme innan hon skulle iväg och frågade om jag kunde passa deras 2-åring. Jodå, bara kom med henne. Så hon har varit här och lekt ikväll.
Igår passade jag en kompis två barn. Stackars lille sonen som sov när de kom. När han vaknade upp hade han ju ingen aaaaning om vart han var så han blev jätteledsen. Stackarn. När mamman kom hade hon med sig en chokladkaka från Lindt, till mig. Det hade hon verkligen inte behövt men jag blir ju glad, såklart :-)

Ikväll har jag varit uppe på bandet, gick raskt i 5 minuter, joggade 5 min och så höll jag på i 45 minuter. Det kändes skönt!! Sen blev det soffan med nötter och choklad.

Jag har försökt få iväg det här inlägget ett par timmar men det har jävlats. Jag testade att ladda ner appen igen för lösenordet har jag ju ändrat. Så nu får vi se. Annars ska jag testa varenda gång jag vaknar inatt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥