torsdag 13 oktober 2011

KVÄLLSFIX O FÖRBEREDELSER

Då va det kväll igen och barnen sover. Vi läste böckerna Thea hade lånat på bibblan. Vi har läst de varje kväll och barnen tycker det är jättemysigt :-)


Thea har fått en pysselbok där hon kan lära sig klockan. Men både Thea och jag tyckte boken va alldeles för svår... Det stod 6-8 år på den, men digital klocka får hon väl ändå lära sig efter hon kan den vanliga.


Sen va det bad och kvällsfix. Jag har lagt fram alla kläder till oss för imornbitti tar jag Max under armen, stoppar in han i bilen och åker. I pyjamas och allt. Jag ska försöka fixa frukost till Thea innan vi åker. Men hon ska ju till skolan. Max ska till sin mormor och jag ska ut på jakt. Fram med väska, termos, kompass och grejer. Men det ligger ju inte så långt bort, det användes ju senast i tisdags ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥