torsdag 27 oktober 2011

JOBB I PAPEGOJAFFÄR

Jisses så många frågor det kom på två timmar om nääär morbror S skulle komma. Två timmar va tydligen jättelänge ;-) Han berättade att han ska iväg och köra rally nästa helg. (Hoppas han vinner igen). Det är rally i helgen med men eftersom han kört eeeeen sträcka för lite missade han den finalen, synd!! Men Max började ju fråga ut honom om hans snöskoter och allt annat. Så sa Max att när han blir stor ska han köpa rallybil, motocross som man kan köra med i lera och en lyftkran. Då sa jag bara
- Vad ska du jobba med???
- Jag ska jobba i en papegojaffär.
Haha, vad fick han det ifrån? Tjänar han så bra med pengar där tro?

En dag satt han i rummet och hade en sax i händerna. Han tog i för kung och fosterland och skulle klippa av strängarna på sin gitarr.
- VAD GÖR DU??? Du kan ju inte klippa av strängarna på gitarren då går det ju inte spela på den.
- Men jag klipper ju inte av alla strängarna... fick jag till svar...

De satt och spelade lite X-box här innan och Max lärde sig hur han ska få igång det imornbitti. Han ska få spela när jag går på bandet å jag kan inte med X-box så det är ju tur lillkillen kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥