tisdag 18 oktober 2011

EN SÄLLSKAPSSJUK FARMOR

Sailor Top SEK 495, Hunky Dory - NELLY.COM
Den här tröjan klickade jag precis hem från Nellys rea. Såklart att den är randig... Beställde koftor från HM som tyvärr noppade sig efter en timme så det va bara att skicka tillbaka. Men HM är bra, aldrig några krusiduller, det är bara att returnera om man inte är nöjd!!

Min farmor är rolig, så frågar hon om jag vill komma och hjälpa henne. Dammsuga, torka golv, putsa fönster och damma lite och vad det än må vara. Men när jag väl är där Äsch skit samma, säger hon. Jag tror nog hon mest är sällskapssjuk och glad att jag kommer ;-)

Jag har gjort en balja kaffe till mig nu och sen ska jag upp och gå på bandet. Jag mår lite illa, kanske aningens för mycket koffein?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥