lördag 22 oktober 2011

PAJ, HOCKEY, V75

Kiwipajen som vi blev bjudna på va jättegod!! Den kan jag absolut göra fler gånger :-) Efter en stund i Loshult kom det ett par till. De skulle åka och kolla på hockey allihop, meeen så hade de en plats över och en gratisbiljett och de försökte övertala mig att följa med. Det va nära, men neee, det hade verkligen varit fel person på fel plats... Å kolla på Förjestad - Växjö Lakes. Bara för att vara tvärtemot allihopa som skulle på hockey åkte vi och satte ett spel på att motsatt lag skulle vinna ;-) Inte vet jag hur det funkar, men vi satte vissa mål som vi trodde. Så får vi väl se hur matchen går...

Jag har slagit mig till ro i soffan och kollar på V75, det är mer min grej. Det är ju kul ;-) Ska göra egna hamburgare strax sen ska vi bort och hämta hem ett X-box.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥