söndag 31 juli 2016

EN DAG VID HAVET

Har du någon gång varit sjukskriven för stress/utmattningsdepression? Isåfall vet du vilka varningstecken du ska ha koll på! Jag behövde en liten paus för avskärmning och att bara få vara. Jag packade in mig i bilen, hämtade upp kusinen och körde ut till havet. När vi väl kom fram så påmindes jag ganska snabbt varför jag inte är vid havet oftare - jag gillar inte blåsten. Men vi la ut filten och solsängen och parkerade oss i liiite mindre blåst. Jag hade både korsord och en bok med mig. Sen sov jag en stund emellanåt. Så. Himla. Skönt!
 När solen va framme va det riktigt skönt. Men jag va aldrig nere och kände på vattnet.
Vi hade köpt sallad med oss.
Innan vi körde hem så va vi inne i ett köpcentra och fyndade lite rea. Hittade bla ett par termobyxor till Max. Å ett par byxor han kommer bli överlycklig för!

Nu är jag hemma nytankad med energi. Det behövs inte så mycket för att varva ner och hitta lugnet igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥