onsdag 13 juli 2016

IDAG VANKAS EN ÖVERRASKNING FÖR MINSTINGEN

Hohooo onsdag och mitt i veckan, ser fram emot att mannen min snart är ledig med oss :-)
Idag hoppas jag att vädret håller i sig så vi kan åka och bada. Vi ska packa ihop oss nu iallafall för först ska jag hämta en grej jag köpt till Tuva (som jag nästan redan ångrat för sen kommer jag a l d r i g få in henne utan protester mer...) och sen åker vi bort till vännerna. En vän som är typ omöjlig att få tag i om man inte skriver via hennes sambo eftersom hon aldrig kollar sin telefon ;-) Jag vet att hon är ledig idag och vi har sagt att vi ska hitta på nåt så vi åker dit iaf.
Igår kom mannen hem med hur-lång-tids-förbrukning-som-helst av godis. Ibland jobbar han på bättre ställen haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥