fredag 8 juli 2016

S E M E S T E R

Jo, det är sant, nu är det semester haha. Men så klantig jag ääär, när jag slutade skulle jag låsa dörrarna och låsa in nycklarna. Så stod jag och väntade så de sista inte glömde någonting för de slutade på förskolan och börjar i skolan i höst. Sen slår jag igen dörren och slänger ur mig satan! Jag glömde lönelappen på golvet den låg ju under väskan.... Så jag fick allt ringa och störa den jag jobbade med tidigare under dagen med att komma och låsa upp så jag kunde hämta lönelapparna (det va ju inte bara min) för jag hade ju lovat att lämna de på kommunhuset. Jaja, ingen skada skedd och hem kom vi :-) Jag tog upp de två stora och åkte inom bolaget innan vi körde hem. Mannen lagade fantastiskt god middag medans vi andra cyklade en sväng och plockade lite blåbär och kantareller.
Nu är det ju lite mörkare vissa kvällar så det går att tända ljus igen :-) Dessa ledljusen älskar jag!

Jag och Thea tog ett litet städrace här nere medans killarna gjorde "mansgöra" ute. Nu blir det en öl och yatzy för jag känner mig rätt slut i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥