fredag 1 juli 2016

SEG DAG MEN TRÄNING ÄNDÅ

Go kväll, idag har jag varit lite avslagen och trött. Låg vaken 00.30-02 och sen vaknade jag halv 5 igen och steg upp. Men jag hämtade upp en glad Tuva som blev ännu gladare när hon insåg att vi skulle hämta Max med :-) Så lycklig hon blir när hon ser honom!! Vi åkte hem och va ute och donade lite. När mannen kom hem blev det pizza. När Tuva nattades tog jag Max med mig ut och sprang rundan. Jag och Maister gjorde den på 43 min sist. Jag skulle ju haft Oden med mig men föredrog Max på cykel, det hade inte gått ha båda för Oden är lite för intensiv.
Jag och Max fick en bra tid så nu är jag väldigt nyfiken på vad den hamnar på när jag och Oden ger oss på den....

Nu ligger vi i soffan till fotbollen och jag har Oden på magen. Det blir strax att krypa ner och läsa, älskar att ligga under våra varma goa täcken :-) Linus sover gärna utan medans jag alltid sover under två.

4 kommentarer:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥