söndag 17 juli 2016

TIDIG MORGON MED TRÖTTA FAMILJEMEDLEMMAR

*Jäsp* och godmorgon! Jag har legat vaken och läst mellan 3 och 5 och 5.50 vaknade Tuva.  Vi gick upp direkt för inatt har mannen och Max varit ute och jagat vildsvin så han behövde sova vidare. De kom in och la sig halv 4 när de fixat klart ute så de kommer vara lagom trötta idag!

Jag ska köra intervaller på bandet om en stund va det tänkt. Tar en kaffe nu men jag ska ta en proteindrink med för jag klarar inte träna på tom mage sådär.
Sen är det ju kalas idag för en blivande 1-åring men jag vet inte hur många familjemedlemmar jag får med mig.... Barnen va inte direkt sugna på att åka så långt och mannen skaffade ju sig jobb inatt haha.
Igår gjorde Thea efterrätt till oss.
Enkelt och gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥