torsdag 28 juli 2016

SHOPPINGDAG

Innan jag åkte till byn imorse så ringde pappa och undrade om vi ville komma så skulle han och mannen ut och fiska, så skulle jag, Tuva och pappas sambo åka och fika nånstans. Så jag åkte in, tog mitt blodtryck, köpte ny halskedja för den gamla slet "någon" sönder för ett tag sedan och jag kände mig naken utan, hämtade ut mitt paket o handlade lite innan vi kunde ge oss av.
Vi bestämde oss för att ta en tur till Karlshamn, när vi kom dit så satte vi oss ute på ett fik direkt. Räkmacka, chokladboll och lite dricka fick det bli. Det va ju skönt väder. Vi behövde ju energi till shopping :-) Det känns som det är evigheter sen jag gick i klädaffärer, nätet är allt bra haha. Å nu har jag varit och fått lite puls så jag klarar mig länge framöver ;-) Hittade lite T-shirts och linnen till mig själv, annars blir det ju mest till barnen. Hittade en jacka till Max bla.
 Damen som inte tycker det är lika kul att vara i affärerna. Sitta still? När man kan klättra! Det sista vi gjorde var att äta glass.
 Den här busen och Tuva är riktiga bundisar. De tycker verkligen om varandra och Tuva har pratat om honom sen sist hon träffade honom.
Ett av mina fynd, brukar inte vara så mycket för massa mönster men denna gillade jag. Snyggare i verkligheten ;-)

Imorn ska jag visa vad som kom i mitt paket, mycket nöjd där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥