tisdag 23 augusti 2016

DAGENS UNDER-FOTBOLLSTRÄNINGS-PASS

Skönt slut i kroppen nu :-) Fast jag tycker det är lite stressigt om dagarna, slutade 15 och hämtade den lilla donnan (de stora tog bussen) sen va vi och handlade och när vi kom hem började jag på middan direkt. Vi hann äta innan vi bytte om och åkte på fotbollsträningen.
 Roligt att han hittat något han tycker är kul. Å det är poolspel i helgen igen. Hoppas han får vara på hemmaplan ;-)
Medans Max tränade så gjorde jag detsamma :-) Himla skönt väder så det va extra svettigt.

Sen va det bara hem, duscha och i säng. Men... stressigt och stressigt, jag får inte den tiden som jag hade önskat tillsammans med familjen. Jag är väldigt hemmakär :-) Men nu har vi bestämt att vi ska iväg och hitta på något med barnen i helgen. Något de gillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥