lördag 20 augusti 2016

DRÖMMER MIG BORT

Jag har suttit och drömt om hur jag vill ha det i sovrummet. Sängens klädsel är ju grå och grått och rosa är ju himla fint tillsammans. Eller grått och lila. Nu i veckan kom det kataloger med inredning och textilier så de kollade jag i ikväll. A, jag vet hur jag vill ha det i sovrummet haha. Men jag vill göra tv-rummet med ;-) Jag vet hur jag vill ha det där med men det är ett större projekt med att gipsa om väggar och slipa golv så det tar emot just nu.... Köket och tvrummet går ju ihop så vi får ha samma "sjabbiga" golv på bägge ställen. Mer om det golvet kan ni läsa Här. Nu när jag skulle leta efter det inlägget så kunde jag omöjligt hitta det.... meeen så låg det ju på andra bloggen! Synd jag inte kan få över de inläggen till denna, det gick inte föra över denna bloggen dit heller så jag fick ju allt bestämma mig för en. Den andre är roligare för där går att göra smileys haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥