fredag 19 augusti 2016

FREEEDAG!!

Så snabbt en vecka går, första veckan på nya jobbet och den oron som fanns förra veckan är nästan bortblåst. Vi fattas fortfarande en personal i vårt arbetslag men vi får göra så gott vi kan. Vi gick igenom hur vi vill ha det när vi hade kvalitetsdag så nu ska det möbleras om och fixas och verksamheten drar igång på riktigt på måndag. Men med allt administrativt som är så undrade jag om vi kunde stänga ett par veckor så vi kunde sköta allt annat som ska göras ;-) Nädå, det kommer lösa sig, vi har en del tider för sånt med. Å jag vill gärna komma med i gruppen om dokumentation för det vill jag lära mig mer om!
Men idag är det fredag och jag ska lägga en Martini Prosecco på kylning.

Igår slutade jag tidigt och ägnade eftermiddagen åt Tuva. Det är mycket kurragömma nu och hon ska va tyst (haha) när vi letar. Sen älskar hon att leta med, vi har väldigt kul :-) Men det ska bli väldigt skönt med helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥