måndag 23 oktober 2017

BESÖK OCH DET FÅR BLI EN NESPRESSO

Jahapp, tanken va att jag skulle åkt och handlat ikväll efter Tuva lagt sig.... Men hur lätt är det när det finns en liten son som jag skulle vänta in så jag hann mata honom innan jag stack. Han vaknade och somnade på min mage ihopkrupen som en liten groda istället. Så nu sitter vi fortfarande här i soffan han och jag och jag inser att vi får plocka fram Nespressomaskinen imornbitti för kaffet tog slut idag. Vi får handla imorn.
Asså dessa små ❤an! Så stolt hon va när hon fick passa lillebror när jag skulle på toa😊 Fast han brukar inte använda napp.....

Idag har vi haft besök av min farbror och hans fru. Väldans trevligt, måste åka ut och hälsa på de om inte allt för länge. När jag sa att detta är sista barnet så frågade hon om vi aldrig skulle ses mer haha. Vi har ju ändå setts ett par gånger sen Tuva föddes men de menade på att det är ju de gångerna de kommer och hälsar på😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥