tisdag 24 oktober 2017

JULKLAPPSTIPS

Jag tänkte slänga in ett tips inför julen, jag satt och letade lite julklappar innan och jag vet inte om ni lekte med lego som barn? Jag vet att mina bröder byggde en hel del och en av bröderna samlar på tekniklego än idag. Mina barn älskar att bygga, alla 3. Jag har köpt julkalendrar med Lego i ett par gånger och barnen gillade det och jag tyckte det va smidigt för då slapp jag springa runt och leta massa småsaker till 48 paket☺ Nu hade jag behövt leta till 96 små paket phu haha. Jag gick in på klossbutiken och kollade lite vad dom hade för roliga alternativ.
Det finns m a s s o r av grejer att välja emellan!! Vanligt lego, förvaring, kläder, filmer, prylar och böcker mm.

Ett sådant här duplohus har vi på jobbet och det är väldigt uppskattat måste jag säga! Där sitter både killar och tjejer och kan leka hur länge som helst☺ Huset hittar ni om ni klickar på länken.

Det kom upp en ruta att om jag anmäler mig till nyhetsbrevet så får jag 10% rabatt om jag beställer. Hur bra?

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥