tisdag 10 oktober 2017

DAGS FÖR ULTRALJUD

Idag blev det en extra tidig morgon, jag ska in till Växjö så fort jag lämnat på förskolan. Mannen är inne i stan och jobbar så jag måste plocka upp honom först innan vi åker till sjukhuset. Idag är det dags för ultraljud och läkarbesök. Vi ska se om bebisen växt som han ska och sen ska jag få prata lite om min rädsla och så ska jag försöka förhandla lite om de hade tänkt "ge mig en bebisdag". När jag åkte in så med Tuva så hade de ju tänkt sätta igång henne samma dag och det va jag ju inte beredd på, det blev dagen efter för det va fullt på BB. Denna gången tror jag inte att tanken är att bebisen ska komma idag😉
Fick denna skickad av min bror, haha jovisst....

Jag hade tid hos barnmorskan igår och ska dit imorn med så jag vet ju vad jag ska göra om dagarna haha. Tråkigt att de tar blodprov varje gång bara. Jag lär mig aldrig...

2 kommentarer:

  1. Ja det kan dom tro,som med en öl, oj vi kvinnor är verkligen hjältar som föder dessa små underverk, vi borde fått en medalj för varje gång.
    Tror bebisen kommer snart ska vi säga den 24 oktober, haha. Du kommer klara detta galant du är stark och modig.
    Håller med prover och nålar, fick skräck när man som lite skulle vaccineras för polio. Där stod man på rad åh vad jag var rädd. Nu har jag fått lära mig varje vecka tar jag reumamedicn i benet, immunförsvaret ska sättas ner. Lycka till Lotte, håller tummarna för dig. Kram från Österlen/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥