tisdag 20 augusti 2019

FASTER❤

Jojomen idag damp det ner ett sms om att jag hade blivit faster igen. Sååå himla glad för deras skull och denna gången blev det en litet tjej❤ Nu längtar jag tills vi får hälsa på det lilla underverket så jag kan lukta och gosa och hålla.

Idag var en låååång dag, var på jobbet 11.5h så när jag kom hem kramade jag barnen läääänge! Tur att det kompenseras imorn genom att bara jobba 4h🙂 Jag tycker inte om att vara ifrån barnen så länge! Men jag lärde mig en sak - att aldrig mer glömma nässpray när jag jobbar! Hua vilken pärs!!

1 kommentar:

  1. Grattis till ett nytt människoliv! Blir du så stäppt i näsan drygt för man blir så trött av det, du får lägga en i din bil så du alltid har en till hands.
    Mä väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥