onsdag 14 augusti 2019

TIDIGA MORNAR

Jag tror omställningen till vardag tog på oss allihop för herregud så gott vi sover😉 Jag har modererat om lite i mitt schema så jag har ca 3 öppningar i veckan så min klocka ringer 4.45 nästan varje morgon. Imorn är vi lediga och det ska bli himlans skönt faktiskt. Bara vi slipper vakna av mannens väckarklocka för den är hemsk!

Igår hade vi kompetensutvecklingsdag och var i Osby hela dagen, jag och föreläsningar = ingen bra kombination alltså! Slog vad med en jobbarkompis om hur lång tid det skulle ta innan jag somnade..... Men det var fler än jag som sov🙈 När vi slutade mötte jag upp Thea på gymmet så tränade vi så jag har ju tur att hon inte får träna när jag inte är med, då får jag träffa henne de veckorna hon inte är hos mig med🙂
Jag passar på att kika in när jag har rast för då latar jag mig ändå😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥