söndag 18 augusti 2019

SKOGSMULLAR OCH EN LJUVLIG SCHAMPODOFT

Vi kom ut till skogen, mannen har ju varit ute och jagat och då har han hittat nya kantarellställen så vi åkte ut och plockade det som fanns. Jag sa till familjen det vi plockar idag ska skickas på posten! När jag väl höll på med de här hemma sen så trodde han ju att det var någon jobbarkompis mamma som skulle ha detta och blev lite förvånad att jag skulle skicka det till folk jag inte känner😂
Barnen älskar att vara ute i skogen lika mycket som vi och efter en stund så hade vi fikapaus. Ena riktiga skogsmullar är vi allihop❤
Jag beställde ju schampo och balsam bara för någon dag sedan men vad jag då hade glömt bort var att jag redan hade ett paket att hämta ut.... Jag prenumererar ju fortfarande på Glossybox och där fick jag för ett tag sedan detta balsamsprayet som luktar så gott så det inte är klokt! Jobbarkompisarna säger till och med ååå du luktar så gott i håret. Så när jag såg att jag kunde få detta kit genom att prenumerera på mama då slog jag till direkt! Balsamsprayet gör att det blir superlätt att reda ut håret + att det luktar så vansinnigt gott så nu har jag höga förväntningar på detta setet!!
Jag tycker det är kanon att få testa olika produkter så jag vet vad jag själv ska köpa sen, vill du med testa glossybox kan du göra det här

Nu ska jag ta ett pyttelitet glas vin för jag blev sugen på det😉 Sen ska jag klippa mannen innan vi ska sova. Klockan ringer 5.45 nästan varje dag denna veckan och jag hoppas verkligen vi får sova gott! Den natten Oliver sov så dåligt var det visst fullmåne men jag vet inte om det kan spelat in, vi vande iallafall av honom att komma upp till oss🙂

2 kommentarer:

  1. Ja ni är verkligen mycket ute i naturen det är så härligt. Va snäll du är som skickar kantareller hoppas mottagaren blir riktigt glad!
    Nu är det skoldags igen tyckte nyss de gick på sommarlov, tiden går för fort.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag skickade jag en låda kantareller så jag hoppas de kommer fram ätbara imorn :)
      Ja idag började skolan här! Galet så fort det går!!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥