fredag 23 augusti 2019

FREDAGSKÄNSLA

Alltså känslan av att vakna upp och det är fredag, jag älskar den! Jag har varit så trött på kvällarna så jag har sovit hårt på nätterna och inte ens hört att Oliver vaknat och jag som alltid vaknat upp av minsta lilla ljud innan. Tur hans pappa vaknar och kan ge honom nappen😉

Nästa vecka, lagom tills det skulle bli varmt igen så kommer de hit och borrar! Vi ska ha bergvärme och de skulle komma hit innan midsommar - de har inte kommit än! Det ska bli skönt med lite värme i huset igen för nu ska de komma har de sagt både till mig och mannens chef. Sisådär 10 veckor efter utlovad tid.

Jag och Tuva var och storhandlade igår och köpte en hel del gott så vi går all in på fredagsmyset ikväll. Såg fram emot en kväll med ett glas vin och sitta uppkrupen med mannen i soffan, händer inte så ofta då vi båda är kvällströtta och gärna lägger oss tidigt men igår städade jag huset och han fixade ute. Då fick jag ett sms om att han ska ut och jaga ikväll, a men då hinner vi ha lite fredagsmys innan han åker ut till grisarna men näää, då ska han passa bock med haha. Men det gör inget, jag och Tuva kollar på film istället🙂 Sen tänkte jag springa eller gymma imornbitti. Rätt skönt att jag med har mitt intresse så jag med får lite tid. Annars har jag ju haft barnen höst/vinter medans han jagat och på vår/sommar åker jag på rally. Fast jag är ju med och jagar ibland men det är ju mest i Skåne för då har vi automatiskt barnvakt haha.
Lilla gumman! Hon vill börja på ridskola igen, gympan och simskolan börjar om nån vecka så vi får se. Men det är ett intresse hon haft sen hon föddes, dessa hästar❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥